Tävlingsreflextioner
I helgen var jag och tävlade med Whisky. Dels i agility klass 1 men också i nosework behållar 2:an. Dagarna bjöd på mycket fint men också intressanta reflektioner om hur man ska hantera olika tankar, känslor och med- och motgångar. Något som blev väldigt påtagligt för mig var hur jag Läs mer…









