Nu är vi inte bara i startgroparna utan nu är stenen i rullning och vi kommer arrangera tävlingar i nosework framöver. Först ut kommer bli ett doftprov men sen kommer det även bli officiella tävlingar i TEM och TSM. Inte här på gården utan på andra spännande områden som vi fått lov att hyra för just detta. Så det är en spännande tid som väntar.
Datum kan jag inte skvallra om än eftersom att vi måste ansöka och få godkänt på de datum vi tänkt. Men det kommer komma mer information här så fort nästa steg är klart.
Så hoppas jag att ni där ute som tävlar NW vill komma till oss på några riktigt roliga NW tävlingar framöver 😀
/Linda
Kategorier: Nyheter
0 kommentarer